فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

برنج طارم محلی

برنج-طارم-محلی

خرید برنج طارم محلی 10 کیلویی درجه یک + ارسال رایگان

به جرات می توان گفت محبوب ترین برنج در بین ایرانی ها طارم محلی (یا همان طارم سنگی) می‌باشد.

برنج طارم محلی را می توان از مرغوب ترین برنج های خوش پخت ایرانی نامید. کیفیت بالا در پخت، عطر و طعم مطبوع و ماندگاری بالا بعد از پخت از مشخصات بارز برنج طارم محلی است.

450،000

خرید برنج طارم محلی 10 کیلویی
برنج طارم محلی 5 کیلویی

خرید برنج طارم محلی 5 کیلویی درجه یک + ارسال رایگان

کیفیت بالا در پخت، عطر و طعم مطبوع و ماندگاری بالا بعد از پخت از مشخصات بارز برنج طارم است.

برنج طارم محلی را می توان از مرغوب ترین برنج های خوش پخت ایرانی نامید. کیفیت بالا در پخت، عطر و طعم مطبوع و ماندگاری بالا بعد از پخت از مشخصات بارز برنج طارم محلی است.

ناموجود

ویژگی های برنج طارم محلی را بهتر بشناسیم

برنج طارم محلی از جمله برنج‌های دانه بلندی است که پس از پخت نیز به میزانی قابل توجه قد می‌کشد؛ شما با پخت مقدار کمی از این برنج با کیفیت و محبوب، می‌توانید غذای مورد نیاز برای یک مهمانی بزرگ را تامین کنید.

برای کشت و تولید این برنج مقادیر بسیار کمی کود شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته است. لذا این برنج بسیار سالم بوده و علاوه بر طعم خوشی که دارد، می‌تواند یک وعده غذایی بسیار سالم باشد و سلامت بدن ما را تضمین نماید.

عطر فوق العاده این برنج از ویژگی‌های مهم دیگر آن است. به نحوی که پس از پخت برنج عطر خوش آن از فاصله‌ای دور قابل تشخیص است.

طعم بسیار عالی برنج طارم، ویژگی مهم و در واقع اصلی‌ترین عاملی است که بسیاری از مردم را شیفته این برنج می‌سازد. طارم برنجی بسیار خوش پخت است که چه بلافاصله بعد از پخت و چه با گذشت مدت زمانی طولانی از پختن و آماده شدن این برنج، همچنان طعمی بسیار عالی و لذیذ دارد.

ویژگی های برنج طارم
خصوصیات برنج طارم محلی

ویدیو بررسی برنج طارم محلی

برنج طارم

برنج طارم یکی از برنج های با کیفیت و مرغوب ایرانی است. این نوع برنج ارقام مختلفی مانند طارم امراللهی، طارم هاشمی، طارم صدری، طارم مولائی، طارم محلی و … دارد که دلیل این نام گذاری صرفا بر اساس منطقه یا اشخاصی است که این نوع برنج را کشت کردن می باشد. برنج طارم محلی درجه یک ای تحفه برداشت امسال شالیزارهای استان مازندران است به این نکته توجه داشته باشید که فصل برداشت و فروش برنج امسال رو به پایان است. ظاهر دانه های برنج طارم نسبت به ارقام دیگر، کوتاه تر و چاق تر می باشند و حالت دوکی شکل دارند و به رنگ شیری است.) 

خرید برنج طارم محلی درجه یک

برنج طارم محلی را می توان از مرغوب ترین برنج های خوش پخت ایرانی نامید. کیفیت بالا در پخت، عطر و طعم مطبوع و ماندگاری بالا بعد از پخت از مشخصات بارز برنج طارم است.
رنگ دانه برنج طارم سفید متمایل به کرم و طول خام دانه این برنج حدود 7 میلی متر و طول دانه بعد از پخت به 13میلی متر هم می رسد. برنج طارم را میتواند به دو روش محبوب کته و آبکش پخت کنید. اگر برنج طرام محلی را میخرید دقت کنید که، برنج طارم محلی از نوع برنج های دانه بلند است و به دلیل همین دانه های بلند این نوع برنج به اضافه عطر و طعم بی نظیر و میزان ری خوبی که دارد، خرید برنج طارم محلی را برای پخت و پذیرایی در مجالس و میهمانی ها بسیار مناسب تر می کند.
برنج وعده غذایی اصلی خانواده ما ایرانی ها بوده و نقش بسزایی در سلامتی خانواده دارد و به همین دلیل باید بهترین انتخاب را برای سفره خانواده خود در نظر بگیرید. ملاک مهم در خرید برنج ایرانی کیفیت و تازگی و عطر برنج است.برنج طارم محلی حتی با گذشت چند روز بعد از پخت تازگی و نرم بودن خود را حفظ میکند. به همین دلیل خرید برنج طارم محلی را به شما پیشنهاد میکنیم.
این روز‌ها خرید برنج یک دست و از یک نوع کار بسیار سختی شده است. متاسفانه برخی از فروشندگان برای حاشیه سود بالاتر اقدام به مخلوط کردن برنج‌ درجه یک ایرانی (طارم) با برنج های ارزان‌تر مثل شیرودی یا حتی برنج خارجی می کنند، که تشخیص این امر برای خریداران کار بسیار دشواری است. از نشانه های یک برنج مرغوب ایرانی می‌شود به یکدست بودن برنج اشاره کرد به این صورت که مخلوطی از دانه‌های چاق و لاغر، کوتاه و بلند، ریز و درشت و زرد و سفید نباشد. یکی دیگر از نشانه های یک برنج مرغوب ایرانی این است که باید برنج خشک باشد به صورتی که زیر دندان شما له نشود بلکه بشکند. اما مهم ترین نشانه مرغوبیت برنج ایرانی عطر آن است به طوری که وقتی آن را کف دست خود می‌ریزید و بو می‌کنید، بوی طبیعی و مطبوعی داشته باشد.
(اما مراقب باشید چون اسپری عطر برنج ایرانی هم متاسفانه توسط برخی فروشندگان استفاده می شود.ضمانت ما این است که برنج طارم محلی ای تحفه عطر طبیعی و اقعی خود برنج را دارد و به هیچ وجه از اسپری عطر برنج استفاده نشده است.)

نیاز به مشاوره دارید؟

سوالات متداول - اینجا میتونی جواب سوالات دیگران رو ببینی

برنج طارم محلی موجود در سایت، برنج امسال و تازه می‌باشد.

برنج درجه یک طارم محلی بدون خورد شدگی میباشد و نیم دانه ندارد.

کشت اول هست. کشت دوم هنوز برداشت نشده

بله برنج طارم محلی از لحاظ ری حداقل دو برابر ری دارد. شما می توانید با خرید برنج طارم محلی از ری کردن آن لذت ببرید.