فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

نحوه ارسال سوغاتی

با توجه به اهمیت زمان و نحوه ارسال سوغاتی های ارائه شده در ای تحفه ، محصولات سفارش داده شده در بسته بندی های استاندارد و با پست پیشتاز توسط پست جمهوری اسلامی ایران به دست شما عزیران خواهد رسید. سفارش در روزهای کاری عادی تا پایان همان روز آماده و به پست تحویل داده خواهد شد.

در جهت حفظ تازگی و کیفیت مناسب سوغاتی ها ، ای تحفه هیچ کالایی را انبار نخواهد کرد و محصولات به صورت تازه و درجه یک مستقیما از برند های معروف شهر های مختلف ارسال میگردد و با توجه به این موضوع ، طبیعتا در صورت سفارش چندین سوغاتی از شهر های مختلف ، مبدا ارسال هر محصول متفاوت است و از شهر های مختلفی برای شما ارسال میگردد. لازم به ذکر است هزینه ارسال هر سوغاتی با مبدا متفاوت ، جداگانه محاسبه میشود.

در شرایط ویژه ، برحسب محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، کمی با تاخیر چند ساعته ارسال شود.

 برخی از فروشگاه های ای تحفه امکان این را دارند که در محدوده شهر خود محصول را به صورت پیک ارسال نمایند. هزینه این نوع ارسال بسته به مکان ، فاصله تا فروشگاه و تعرفه شرکت پیک آن شهر می باشد. لازم به ذکر است در صورت وجود این روش ارسال ، این ویژگی در قسمت توضیحات فروشگاه درج میگردد.

 – هزینه ارسال برای تمامی شهرهای تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران براساس تعرفه پست است.

 جهت شناسایی و احراز هویت مشتریان ، مامور پست امکان دارد از شما درخواست کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی نماید. خواهشمندیم در این خصوص با مامور پست همکاری نمایید.

 – در صورت مشاهده آسیب فیزیکی کالا و یا مشاهده مواردی که به هر دلیلی نارضایتی شما را به دنبال دارد ، در اولین فرصت از طریق تلفن ۰۷۶۳۳۶۲۱۴۳۷ ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” خدمات پس از فروش ای تحفه را در جریان بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته و مشکل را رفع نماید.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا ۴ روز کاری است.

 همواره می‌توانید سوغاتی هایی را که سفارش داده اید ، از طریق سایت شرکت پست به آدرس http://itemtracking.post.ir پیگیری نمایید. سفارش‌های که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل سوغاتی تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری به ای تحفه اطلاع دهید.

 به یاد داشته باشید :

 “رسالت ای تحفه رساندن مرغوب ترین و تازه ترین سوغاتی های شهر های مختلف ، از برند معروف آن شهر ، به دست شماست.”

 پس با توجه به اینکه احتمال دارد محصولات انتخابی شما از شهر های مختلف باشند ، لذا در صورت انتخاب چندین سوغاتی مختلف امکان دارد سوغاتی ها با فاصله زمانی اندک به دست شما برسند که امری کاملا طبیعی می باشد. بنابراین خواهشمندیم در صورت تحویل گرفتن یک سوغاتی تا رسیدن سوغاتی های دیگر شکیبا باشید.

 در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی می‌توانید به بخش پرسش‌های متداول مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.