فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

خرید عمده خرمای مضافتی

فروش خرمای مضافتی بم به صورت عمده

خرمای مضافتی یکی از خوشمزه ترین نوع خرما در جهان می باشد که به دلیل معروف بودن این خرما در شهر بم استان کرمان به نام خرمای بم نیز شهرت دارد.

خرمای مضافتی یکی از پرفروش ترین انواع خرماها در کشور است که به دلیل کیفیت و طعم خوب آن به عنوان نوعی خرمای مجلسی نیز به کار می رود. فروش خرمای مضافتی بم  صورت عمده و حتی جهت صادرات تخصص ای تحفه می باشد.

خرمای عمده مضافتی بم

عوامل موثر در قیمت عمده خرما مضافتی چیست؟

 مهم ترین مواردی که می توان در قیمت فروش عمده خرمای مضافتی به آن ها اشاره کرد عبارتند از: سایز هر دانه خرما، درجه تازگی، طعم و رنگ خرما،  کیفیت خرما و فله یا بسته بندی، فصل برداشت خرما، نوسانات بازار، افزایش شدید قیمت ارز، حمل و نقل و نیروی کار را نام برد.

خرما مضافتی با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

مجموعه ای تحفه با توجه به ارتباطی که با تولیدکنندگان و باغداران دارد موجب حذف واسطه ها شده و محصولاتش را با قیمت مناسبی برای مشتری ها عرضه می کند و به عنوان تامیین کننده انواع مختلف خرمای مضافتی درجه یک را به صورت عمده به فروش می رساند.

بهترین خرما مضافتی کجا تولید می شود؟

معروف ترین خرمای مضافتی معمولا در شهر بم استان کرمان است که جزو باکیفیت ترین نوع خرمای مضافتی می باشد و در برخی مناطق نیز این خرما را به نام خرمای بم نامگذاری کرده اند. بنابراین بم را می توان جزو انتخاب خوبی برای بازارهای سخت پسند به شمار آورد. همچنین در سیستان و بلوچستان و مناطق دیگر نیز کشت می شود که کیفیتی نزدیک به خرمای مضافتی بم را دارد. این مناطق در استان کرمان شامل: جیرفت، اندوهجرد، بروات، نرماشیر و ریگان می باشد اما با توجه به هر منطقه کیفیت، قیمت و خصوصیات آن ها متفاوت است و انتخاب هر کدام بسته به سلیقه هر شخص متفاوت است.

خرمای مضافتی دارای چه خواص و ویژگی هایی است؟

خرمای مضافتی بافتی شیره ای و نرم دارد و شکل آن بیضی مانند است و رنگ پوست آن مشکی، براق، نازک و صاف می باشد. پوست و هسته آن به راحتی از گوشت رطب قابل جداسازی است.

به دلیل وجود پتاسیم فراوان در خرمای مضافتی این خرما می تواند برای درمان کمبود پتاسیم مفید و موثر باشد. همچنین منبعی سرشار از انرژی فراوان است که قادر است انرژی بدن را برای چند ساعت فراهم کند.

خرمای مضافتی دارای مواد معدنی مانند سدیم، آهن، کلسیم و پتاسیم است و میزان چربی و پروتئین کمی دارد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

درمان کم خونی، پیشگیری از بیماری سرطان، پیشگیری از شب کوری، درمان یبوست، تنظیم فشار و کلسترول خون، تقویت نیروی جنسی، تقویت استخوان ها و سیستم ایمنی بدن، سلامت روده و دستگاه گوارش، سلامتی پوست و مو و… از خواص خرمای مضافتی می باشند.

عوامل موثر بر کیفیت خرمای مضافتی

عوامل مختلفی بر کیفیت و مرغوبیت خرما تاثیر بسزایی دارند مانند: اندازه خرما، سالم بودن و فاقد کرم خوردگی، نداشتن شکرک، فاقد طعم ترش و دارا بودن طعم شیرین و بسته بندی استاندارد و اصولی را می توان نام برد.

خرماهایی که در ایران تولید می شوند به دلیل دارا بودن ارزش صادراتی و کیفیت بالایی که دارند در بازار داخلی نیز عرضه می شوند.

خرمای مضافتی بم به صورت عمده

بسته بندی خرمای مضافتی

استفاده از بسته بندی مناسب و زیبا مورد توجه مشتری ها قرار می گیرد و بنابراین باید به این نکته توجه ویژه ای شود زیرا علاوه بر ظاهر خوب آن باید کیفیت خرما نیز حفظ شود و از لحاظ بهداشت نیز استاندارد باشد.

بسته بندی خرماها دارای اشکال، جنس های متنوع و سایزبندی های مختلف می باشند که از استحکام بالا، وزن کم و قیمت مناسبی برخوردارند.

تماس با ما

شماره همراه : 09900993415

واتس آپ : 09900993415

تلفن ثابت : 07631013101

ارتباط با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند
خرید عمده شیره خرما