فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

خرید عمده خرمای پیارم

بهترین مکان برای خرید عمده خرمای پیارم جنوب

خرید خرمای پیارم

فروش عمده خرمای پیارم

 

فروش عمده خرمای پیارم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و ارسال به سراسر کشور و حتی صادرات خرمای پیارم به دیگر کشور ها.

شما به راحتی از طریق تماس با واحد فروش یا ارسال پیام در واتس آپ می توانید خرمای پیارم را به صورت عمده و جزئی خریداری نمایید.

خرمای پیارم به صورت عمده

خرید خرمای پیارم به صورت عمده

قیمت عمده خرما پیارم در هر شرکت و تولیدی متفاوت است. عواملی مانند میزان عرضه و تقاضا در بازار داخل و خارج، نوع بسته بندی، میزان کیفیت و مرغوبیت و هم‌چنین زمان خرید می‌توانند بر این قیمت اثر بگذارند.

یکی از اهداف ما در ای تحفه این است که بهترین و مرغوب‌ترین خرمای پیارم را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه کنیم. ما خرمای پیارم جنوب را به صورت عمده فله ای و یا بسته بندی به فروش می‌رسانیم. این قیمت در مقایسه با سایر خرماهای پیارم درجه یک موجود در بازار بسیار مناسب‌تر است. چون واسطه ها حذف شدند و به طور مستقیم فراهم و ارسال می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.

قیمت خرمای پیارم به صورت عمده با توجه به سفارش شما متفاوت است. برای اطلاع از قیمت روز محصول ، با تماس با واحد فروش و اعلام میزان سفارش خود، قیمت روز را استعلام کنید.

بله ؛ با توجه به مقدار سفارش شما، به صورت مستقیم با بسته بندی مناسب به صورت فله در کارتن ارسال می شوند.

خرمای پیارم در منطقه جنوب کشور و بیشتر در مناطق شمال استان هرمزگان کاشته و برداشت می شود.

بله، انواع خرما درجه یک جنوب و فراورده های آن از قبیل کرم خرما ؛شیره خرما ، خمیر خرما  به صورت بسته بندی شده در حجم های مختلف با قیمت مناسب به فروش میرسد .

در حال حاضر فروش خرمای پیارم به صورت عمده فقط به صورت تلفنی و اینترنتی در سراسر ایران و خارج از کشور امکان پذیر است.

جهت خرید عمده چگونه خرمای با کیفیت و تازه را شناسایی کنیم؟

هرگاه به دنبال خرید خرما هستید، مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت و تازگی آن است. برای انتخاب بهترین خرما، ابتدا به ظاهر آن توجه کنید. خرماهای با کیفیت عموماً باید بدون زخم و شکستگی باشند و پوست آن‌ها باید فاقد رگه های سفید زیاد باشد. همچنین، اندازه‌ی خرما نیز نشان دهنده‌ی رسیدگی و کیفیت آن است؛ بنابراین، بهتر است خرمایی را انتخاب کنید که به اندازه‌ی متوسط و بزرگ و درشت رسیده باشد.

یکی از روش‌های بررسی تازگی خرما، بررسی رنگ پوست آن است. پوست خرمای پیارم باید قهوه ای تیره و فاقد رگه های سفید یا خرابی یا آفت باشد. همچنین هرچه خرمای پیارم رنگ تیره تری داشته باشد از مرغوبیت بالاتری برخوردار است. در نهایت بوی خرما نیز می‌تواند نشانگر تازگی آن باشد! خرمایی را انتخاب کنید که بوی مطبوع خرما را بدهد و از خرید خرماهایی که بوی ترشیدگی و تند و خراب شدگی دارد را انتخاب نکنید!

روش‌های نگهداری و انبار کردن خرمای پیارم

برای نگهداری و انبار کردن خرمای پیارم بهتر است پیشنهادات زیر را حتما به کار بگیرید تا از تازگی و کیفیت این خرما اطمینان پیدا کنید.
دقت کنید که خرمای پیارم را در یک محیط خنک و خشک نگه دارید. ممکن است خرمای پیارم در دمای اتاق برای مدت کوتاهی قابل نگهداری باشد، اما برای حفظ طولانی‌مدت آن، بهتر است آن را در سردخانه یا یخچال نگهداری کنید.

همچنین همیشه از بسته بندی مناسب استفاده کنید. معمولاً برای حفظ خرمای پیارم از آفت زدگی، بهتر است از کیسه‌های نایلونی یا ظروف مناسب استفاده کنید. قبل از بسته‌بندی، مطمئن شوید که خرما کاملاً خشک است و سپس آن را در کیسه یا ظرف مناسب قرار دهید. با این روش، می‌توانید خرمای پیارم را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید و از تازگی و طعم آن لذت ببرید.

خرمای پیارم به چند دسته تقسیم می شود؟

معمولا خرمای پیارم را بر اساس اندازه و سایز خرما، رنگ خرما، منطقه مورد پرورش و کیفیت کلی خرما به چند دسته تقسیم می کنند.

  • خرمای پیارم لوکس
  • خرمای پیارم درجه یک
  • خرمای پیارم درجه دو

که بیشترین خریدار و متقاضی را خرمای پیارم لوکس و خرمای پیارم درجه یک دارد.

بسته بندی خرمای پیارم به صورت عمده چگونه است؟

معمولا بسته بندی های خرمای پیارم با توجه به بازار هدف انتخاب می شود.

برای مثال برای ارسال خرمای پیارم به صورت عمده با تناژ بالا این خرما در کارتن های موزی بسته بندی می شوند تا در دومین مرحله به بسته بندی های شرکت استفاده کننده با نام و نشان همان شرکت بسته بندی شود.

گاهی این بسته بندی در مبدا در بسته بندی های 400 گرمی و یا برای صادرات و … بسته بندی می شوند و در سردخانه قرار میگیرند. تا در اولین فرصت صادر شوند یا برای فروش به بازار عرضه شوند.

 

سردخانه خرمای عمده

چرا باید خرما و فرآورده های خرما را از ما تهیه کنید؟

ارسال سریع

امکان ارسال با روش های مختلف

تنوع محصول

انواع خرما و فرآورده های خرما

ارسال از بندرعباس

ارسال از بهترین برند خرمای جنوب

کیفیت بالا

بهترین کیفیت خرما و شیره خرما ایران

بهترین برند

پخش و فروش خرما عمده بصورت فله ای و حلب

قیمت مناسب

بهترین قیمت به صورت عمده

تماس با ما

شماره همراه : 09900993415

واتس آپ : 09900993415

تلفن ثابت : 07631013101

ارتباط با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند
خرید عمده شیره خرما