فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

فروش عمده خرما

فروشگاه بزرگ

فروش خرما و فرآورده های خرما به صورت عمده

بهترین خرما و شیره خرما جنوب ایران

خرید خرما عمده

فروش عمده خرما جنوب

ای تحفه انواع خرمای عمده پیارم، خرید عمده خرمای مضافتی، مرداسنگ، خاصویی، خنیزی را که تولید شده از نخلستان های بندرعباس است، در طعم ها و مزه­ های مختلف با کیفیت بسیار بالا و در وزن های متفاوت برای مشتریان عرضه می ­نماید.

شما به راحتی از طریق تماس با واحد فروش یا ارسال پیام در واتس آپ می توانید خرما ، شیره خرما ، خمیر خرما و کرم خرما را به صورت عمده و جزئی خریداری نمایید.

خرمای پیارم

قیمت عمده خرما پیارم در هر شرکت و تولیدی متفاوت است. عواملی مانند میزان عرضه و تقاضا در بازار داخل و خارج، نوع بسته بندی، میزان کیفیت و مرغوبیت و هم‌چنین زمان خرید می‌توانند بر این قیمت اثر بگذارند.

یکی از اهداف ما در ای تحفه این است که بهترین و مرغوب‌ترین خرما و شیره خرما را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه کنیم. ما خرمای پیارم جنوب را از یک تامین‌کننده مطمئن تهیه کرده‌ایم و آن را به صورت عمده فله ای و یا بسته بندی به فروش می‌رسانیم. این قیمت در مقایسه با سایر خرماهای پیارم درجه یک موجود در بازار بسیار مناسب‌تر است.چون واسطه ها حذف شدند و به طور مستقیم خریداری می شود.

جهت دریافت اطلاعات حداقل خرید با ما تماس بگیرید.

خرماپیارم ، خاصویی،خنیزی و مرادسنگ در بیشتر مراکز فروش خرمای ایران عرضه نمیشود، خوشبختانه خرید به صورت غیر حضوری اعم از تلفنی و اینترنتی خرما و شیره خرما وجود دارند

خرما

پیارم ، خاصویی ، مرداسنگ

خمیر خرما

مناسب کارگاه شیرینی پزی و شکلات

شیره خرما

مناسب عصرانه و صبحانه

کرم خرما

مناسب صبحانه

محصولات خرما و فرآورده های خرما

قیمت محصولات خرما عمده با توجه به سفارش شما متفاوت است. برای اطلاع از قیمت روز خرمای پیارم، قیمت روز خرمای مضافتی و … با تماس با واحد فروش و اعلام میزان سفارش خود، قیمت روز را استعلام کنید.

بله ؛ با توجه به مقدار سفارش شما، به صورت مستقیم از بندرعباس با بسته بندی مناسب به صورت فله یا حلب ارسال می شوند.

 بله ما علاوه بر خرما سایر فراورده های آن را  از قبیل کرم خرما ،شیره خرما ،خمیر خرما را نیز میتوانیم به صورت کلی و جزئی در کلیه نقاط ایران توزیع نماییم.

در صورت خرید عمده انواع خرما پیارم،خاصویی،مرداسنگ به صورت فله و در صورت خرید های جزئی به صورت یک کیلویی و … به صورت بسته بندی عرضه میشود.

انواع خرما درجه یک جنوب و فراورده های آن از قبیل کرم خرما ؛شیره خرما ، خمیر خرما  به صورت بسته بندی شده در حجم های مختلف با قیمت مناسب به فروش میرسد .

با توجه به رسالت ای تحفه همیشه بهترین خرما جنوب در سراسر ایران با قیمت مناسب توزیع خواهد شد.

در حال حاضر فروش خرما و شیره خرما به صورت عمده فقط به صورت تلفنی و اینترنتی در سراسر ایران امکان پذیر است

در حال حاضر فروش خرما پیارم، مرداسنگ ، خاصویی،خنیزی و سایر فراورده های خرما از قبیل شیره خرما ، کرم خرما ،خمییر خرما امکان پذیر است.برای بسیار از خریداران عمده دسترسی به منابع دست اول با بهترین قیمت بسیار مهم است زیرا با کم کردن واسطه ها قیمت خرید عمده کاهش پیدا می کند که در نهایت صرفه بالایی خواهد داشت.

 

چرا باید خرما و فرآورده های خرما را از ما تهیه کنید؟

ارسال سریع

امکان ارسال با روش های مختلف

تنوع محصول

انواع خرما و فرآورده های خرما

ارسال از بندرعباس

ارسال از بهترین برند خرمای جنوب

کیفیت بالا

بهترین کیفیت خرما و شیره خرما ایران

بهترین برند

پخش و فروش خرما عمده بصورت فله ای و حلب

قیمت مناسب

بهترین قیمت به صورت عمده

تماس با ما

شماره همراه : 09900993415

واتس آپ : 09900993415

تلفن ثابت : 31013101-076

ارتباط با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند
خرید عمده شیره خرما