فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

قوانین و مقررات

به کلیه کاربرانی که قصد عضویت در سایت را دارند پیشنهاد می کنیم که قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنند:
•  خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ای تحفه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و فروشگاه اینترنتی ای تحفه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.
  • فروشگاه اینترنتی ای تحفه به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  • محصولات درج شده در فروشگاه اینترنتی ای تحفه بر اساس تحقیقات گسترده در سطح کشوری جمع آوری شده و از بهترین برند های این محصولات می باشند و از لحاظ کیفی تایید شده توسط خود مردم می باشند.
  • ای تحفه صرفا بستر تبلیغات و فروش محصولات را بر عهده دارد و کیفیت محصولات بر عهده فروشنده محصول می باشد .
  • زمان ارسال سفارش به پارامترهای متفاوتی از قبیل نوع محصول،تعداد زمان ثبت سفارش و مبدا و مقصد نهایی بستگی دارد اما معمولا زمان تحویل بین۴تا ۶ روز کاری می باشد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل برای خریدار محصولات ، مجموعه ای تحفه همکاری لازم جهت پیگیری حق خریدار را انجام می دهد .
  • ای تحفه هر زمانی که لازم بداند نسبت به بروز رسانی این قوانین و مقررات اقدام می کند در صورتی که این تغییرات عمده و جدی باشد به اطلاع کاربران میرساند.
  • تمام مسئولیت فعالیت هایی که توسط حساب کاربری شما انجام می شود به عهده شخص شما می باشد لذا در حفظ و امنیت نام کاربری و رمز عبور خود مراقبت های لازم را داشته باشید.
  • ای تحفه جهت برقراری ارتباط بهتر و سریع تر با شما از روش های ارتباطی مانند برقراری تماس یا ارسال پیامک ، ایمیل و پیام در شبکه های اجتماعی و سایر کانال های ارتباطی استفاده خواهد کرد.
  • ای تحفه حق مالکیت بر تمام دارایی های مادی و معنوی خود را محفوظ می داند هر گونه بهره برداری و استفاده غیر مجاز از هر یک از دارایی های مادی و معنوی متعلق به خود را مانند( پلتفرم در نسخه وب ، نشان تجاری ، تخفیف ها ، کمپین ها ، عکس ها ، برند ) در غیر از موارد مجاز شده توسط ای تحفه سوء استفاده تلقی شده و ممنوع است.
  • مطابق قوانین و مقررات سایت ای تحفه ،نسبت به اثرات سوئی که ممکن است در اثر خرید و مصرف محصولات خریداری شده به خریدارن وارد گردد، مبری است و فروشنده ضامن جبران تمام خسارات بوجود آمده است.
  • تامین کنندگانای تحفه این اجازه را ندارند بازدیدکنندگان سایت را به خارج از بستر ای تحفه هدایت کنند. در صورت اطلاع ، ای تحفه این اجازه را دارد که دسترسی تامین کنندگان را معلق یا قطع نماید و درباره میزان معاملات ، در آمد حاصله و دریافت کارمزد اقدامات لازم را انجام دهد.
  • مشکلات ارسال از قبیل تاخیر در ارسال ، ارسال به مقصد اشتباه ( با وجود درج آدرس صحیح از سمت ای تحفه ) ، تحویل مرسوله به اشخاص غیر و … بر عهده شرکت پست می باشد و ای تحفه پس از تحویل بسته پستی به شرکت پست مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده ندارد.

شرایط مرجوعی کالا

مشتری مداری از ارکان اصلی مجموعه ای تحفه می باشد چراکه تداوم کسب و کار در دنیای امروز بر پایه رضایت مشتری استوار است . در همین راستا سعی کردیم جزییات سفارشات شما به صورت کاملا اتوماتیک وآنی برای ارسال سریع در اختیار فروشنده قرار گیرد اما خوب وجود خطای انسانی را حین بسته بندی محصول باتوجه به حجم بالای کار نمیتوان نادیده گرفت و باتوجه به این مورد مشتریان عزیز در شرایط ذیل میتوانند محصول خود را عودت دهند:

۱-تغییر رنگ کالا

۲-سپری شدن تاریخ انقضا

۳-قیمت اشتباه یا کالای اشتباه

۴-مغایرت کالا ثبت شده با کالای تحویل شده

۵-فاسد شدن محصول

* لغو یا مرجوع نمودن سلیقه ای اقلام سفارش کالاهای خوراکی بعد از تحویل سفارش بدلیل آسیب پذیر بودن ، امکان فساد کالا ، سپری شدن تاریخ انقضاء و مسائل بهداشتی امکان‌پذیر نیست. اما در مورد خاص تشخیص نهایی مرجوعی و یا عدم آن توسط کارشناسان ای تحفه می تواند تغییر کند .

*محصولات  باید به گونه ای نگهداری شود که عیب مورد نظر شما توسط متخصصین ما قابل تشخیص باشد.

*در شرایطی که عیب کالا درب منزل قابل تشخیص بوده باشد بازگرداندن امکان پذیر نخواهد بود.

*اگرمشتریان گرامی بعد از خرید محصول بنا به هر دلیلی منصرف شده باشند می توانند سفارش خود را تا قبل از تحویل محصول به شرکت پست لغو کنند و برای این منظور کافی است از طریق تلفن های امور مشتریان با مجموعه ای تحفه تماس حاصل فرمایید.