روغن حیوانی کرمانشاهی بویان یک کیلویی (گوسفندی)

ویژگی‌های محصول
فروشنده: روغن کرمانشاهی بویان

امتیاز: 4.50 از 6
ضمانت برگشت محصول
ارسال مستقیم توسط فروشنده
ضمانت اصالت محصول
بازگشت
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

خرید روغن حیوانی کرمانشاهی بویان

خرید روغن کرمانشاهی درجه یک این روزها یکی از دغدغه های مردمی است که دنبال روغنی سالم هستند. خرید روغن حیوانی کرمانشاهی بویان به دلیل نوع خوراک دام، آب و هوا و پوشش گیاهی منطقه کرمانشاه بسیار خوش عطر تر از روغن حیوانی سایر نقاط ایران است.

روغن حیوانی کرمانشاهی بویان از چه نوعی است؟

دقت کنید که این محصول از روغن حیوانی کرمانشاهی بویان از نوع روغن حیوانی گوسفندی است که از چربی موجود در شیر گوسفند تهیه می‌شود، به این صورت که پس از این که شیر به ماست تبدیل شد در هنگام تبدیل ماست به دوغ، کره آن را جدا می کنند و سپس به کره حرارت داده می‌شود و روغن خالص آن گرفته می‌شود که همان روغن حیوانی است.

این روغن به روغن زرد نیز معروف می باشد. روغن حیوانی کرمانشاهی بویان به دلیل اینکه از کره درست می شود نسبت به روغن شحم (چربی اطراف قلب وقلوه گاه) و روغن حیوانی های دیگر که از دمبه گرفته می شود بوی بسیار کمتری دارد و به همین علت این روغن بسیار لذیذ تر و خوش عطرتر می باشد که عده ای این دو روغن را به اشتباه یکی در نظر میگیرند.

خواص روعن حیوانی کرمانشاهی بویان

روغن حیوانی کرمانشاهی خواص بی نظیری بر سلامتی دارد. مصرف روغن حیوانی ترشح اسید معده را تحریک می‌کند و به هضم راحت‌تر غذا کمک می‌کند. با توجه به این که تولید روغن حیوانی کرمانشاهی درجه یک دارای محدودیت است و هزینه بالایی دارد، قیمت آن نیز نسبت به روغن‌های صنعتی بالاتر است وبه همین دلیل روند تولید بهداشتی این روغن ها و خالص بودن آن نیز اهمیت بالایی دارد.

برای خرید روغن کرمانشاهی اصل حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید زیرا اگر روغن دارای ناخالصی باشد ممکن است به مرور زمان بو و طعم آن تغییر کند، همچنین به دلیل قیمت بالای این روغن، مخلوط کردن آن با روغن های ارزان قیمت امری طبیعی شده است. اگر ای تحفه را برای خرید انتخاب کنید مشکلی از این بابت ندارید و محصولی با ضمانت به شما ارائه می گردد.

مشخصات

استان

کرمانشاه

شهر

کرمانشاه

برند

نوع سوغات

وزن

1 کیلوگرم

تاریخ انقضا

2 سال

مدت زمان آماده سازی (به طور تقریبی)

یک روزه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن حیوانی کرمانشاهی بویان یک کیلویی (گوسفندی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

روغن کرمانشاهی بویان (نمایش صفحه فروشنده)


آدرس:  میدان مرکزی خیابان نهم, کرمانشاه, کرمانشاه, ایران