فروشگاه آنلاین خرید سوغات و خرید صنایع دستی ای تحفه
No products in the cart.

سوغات تبریز

سوغات تبریز چیست؟

سومین شهر بزرگ در ایران تبریز است که سالیانه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. شهر تبریز برای مردمان ایران جایگاه ویژه ای داشته است. شهر تبریز را به عنوان یک شهر تاریخی و پرآوازه در آذربایجان می توان معرفی کرد. این شهر با فراز و نشیب های زیادی رو به رو بوده است. در کنار تمام محبوبیت های شهر تبریز، سوغاتی ها و شیرینی های معروف این شهر به عنوان جاذبه های گردشگری آن محسوب می شود. در این مقاله مطالبی را جمع آوری کردیم تا علاوه بر آشنایی با شیرینی های مخصوص تبریز، از طریق اینترنت، این شیرینی ها را خریداری کنید و خرید اینترنتی سوغات تبریز نیز داشته باشید. سفر به تبریز دلایل بسیاری دارد که می تواند شما را به وجد آورد تا به این شهر سفر کنید. سوغاتی ها و خوراکی های این شهر از اصلی ترین دلایلی است که می توانید به این شهر سفر کنید.

شیرینی های سوغات تبریز تنوع بسیار دارد. ممکن است برخی افراد که طرفدار شدید این شیرینی ها و سوغات هستند نتوانند به راحتی آن را تهیه نمایند که خرید اینترنتی سوغات تبریز این مشکل را حل میکند. اما نگران نباشید. ما برای شما راهکاری داریم تا حتی اگر نمی توانید به شهر سفر کنید، سوغاتی و شیرینی های بی نظیر آن را تهیه کنید. خرید اینترنتی سوغات تبریز را به سایت “ای تحفه بسپارید”. شما می توانید خوشمزه ترین و تازه ترین شیرینی های شهر تبریز و دیگر سوغاتی های شهر تبریز را از این طریق تهیه نمایید.

گز تبریز

سوغات تبریز را از کجا بخریم؟

خرید شیرینی نوقا به روش خرید اینترنتی سوغات تبریز امکان پذیر است. نوقای تبریز می تواند با عطر دلنشین خود اشتهای شما را تحریک کند. اگر در شیرینی ها گز پسند هستید، نوقای تبریز بهترین گزینه برای شماست. شیرینی نوقا به عنوان یک شیرینی ویژه برای مردمان شهر تبریز است و جز فرهنگ آن ها محسوب می شود. همچنین این شیرینی نقش مهمی در شادی مردمان این شهر دارد. خرید نوقای تبریز در اکثر فروشگاه های این شهر امکانپذیر است. مهم تر از آن این است که شما می توانید بدون مراجعه به فروشگاه های تبریز، تازه ترین سوغاتی ها و شیرینی های این شهر را تهیه کنید. قرابیه تبریز یکی دیگر از سوغاتی های اصیل شهر تبریز است که طعم فوق العاده ای دارد.

شیرینی نوقا

 

قرابیه با استفاده از ترکیب آرد وانیل و تخم مرغ تهیه می شود که بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد. خرید اینترنتی سوغات تبریز برای شما این امکان را فراهم کرده تا محصولات معروف تبریز را خریداری کنید. شیرینی قرابیه برای شهر تبریز بسیار ویژه است و برای پذیرایی از میهمان سرو می شود. شیرینی قرابیه در طعم های مختلف مانند شکلاتی، نارگیلی، گردویی و پسته ای تهیه می شود. پیشنهاد ما به شما قرابیه پسته ای است که بسیار آسان می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید که سایت “ای تحفه” این امکان را فراهم میکند. کسانی که علاقه مند به شیرین ترین سوغات شهر تبریز هستند، باید حتما شیرینی اریس تبریز را تهیه کنند. شیرینی اریس تبریز می تواند شیرینی محبوب شما باشد. ترکیب شیر، وانیل، شکر، پسته و کاکائو این شیرینی را به خوش عطر ترین سوغاتی تبریز تبدیل کرده است.

قرابیه تبریز

 

نحوه خرید سوغات تبریز از سایت

شیرینی اریس در اشکال مختلف مانند تسبیحی و کاکائویی تهیه می شود. پیشنهاد میشود برای خرید شیرینی اریس با روش خرید اینترنتی سوغات تبریز دست به کار شوید. شیرینی اریس را می توانید همراه با چایی میل کنید. این شیرینی بسیار لذیذ و شیرین است و ترکیب آن با چای یا قهوه فوق العاده است. شیرینی اریس جز سوغاتی های برتر تبریز است. این شیرینی در طعم های پسته و وانیل تهیه می شود و طعم بی نظیری دارد. باسلوق از دیگر سوغاتی های اصیل تبریز است که با بافت لطیف خود مانند قندی است که در دهان آب می شود. شیرینی باسلوق با نام لوکوم نیز معروف است که با کمی تفاوت تهیه می شود. شیرینی باسلوق علاوه بر اینکه سوغات تبریز است، به عنوان شیرینی شب یلدا و دیگر مراسمات نیز سرو می شود. محصولات و سوغات تبریز، شیرینی های لذیذ و خوشمزه ای هستند که می توان آن ها را به صورت اینترنتی نیز خریداری کرد.

شکلات تسبیحی تبریز از شیرینی جات های معروف تبریز است. این شکلات علاوه بر طعم شیرین و خوشمزه ،ظاهر بسیار وسوسه انگیزی دارد. این خوراکی خوشمزه جز سوغات تبریز بوده و از شیرینی شکلات های خوشمزه این شهر است. مواد تشکیل دهنده شکلات تسبیحی شیر، شکر و گلوکز می باشد. به دلیل شکل ظاهری این شکلات به این نام شناخته می شود و جز بهترین سوغاتی شهر تبریز است. شیرینی کنجدی را می توان لذیذ ترین سوغات تبریز معرفی کرد. این شیرینی بسیار خوشمزه و شیرین بوده و مخصوص شب نشینی است. این شیرینی با توجه به نام آن با حجم زیادی از کنجد تهیه می شود و تخم مرغ و شکر نیز همراه آن است. از معروف ترین و اصیل ترین شیرینی ها که نه تنها در تبریز بلکه در ایران شناخته شده است باقلوا است.

شیرینی نوقای تبریز

 

خرید اینترنتی شیرینی تبریز

مربای گل سرخ نیز، از محصولاتی است که در تبریز بسیار یافت میشود. این مربای شیرین و خوشمزه با گل محمدی تهیه شده و در بازار تبریز فراوان است. در کنار مربا می توانید عسل تبریز را از سایت اینترنتی سفارش دهید. عسل تازه تبریز از مرغوب ترین محصولات سایت ای تحفه است. از سوغاتی های تبریز که مخصوص ماه رمضان بوده، رشته ختایی می باشد. رشته ختایی از آن دسته از شیرینی های هوس انگیز بوده و بسیار خوش عطر است. رشته ختایی را همراه با زنجبیل، دارچین، گل محمدی و گلاب آماده می کنند که در شهر تبریز پر طرفدار است. شیرینی باقلوا تبریز جز شیرین ترین شیرینی ها است که در طعم های نارگیل گردو پسته و حجم زیادی از شیره تهیه می شود. باقلوا تبریز محبوب دل همه مردم ایران بوده و بسیار معروف می باشد. شما نیز می توانید باقلوا تبریز و خوشمزه ترین شیرینی ها را از سایت “ای تحفه” خریداری کنید.

شیرینی باقلوا

 

خریداری محصولات و سوغات تبریز

طعم کره در رشته ختایی، این شیرینی را بسیار خوش عطر کرده و ترکیب مغز های پسته و بادام این شیرینی را متمایز از بقیه می کند‌. ممکن نیست که به تبریز سفر کرده باشید اما اسم پنیر لیقوان را نشنیده باشید. پنیر لیقوان تبریز از معروف ترین سوغات شهر تبریز است که طعم بی نظیری دارد. پنیر لیقوان تبریز را علاوه بر فروشگاه های تبریز از سایت به صورت اینترنتی نیز می توان خریداری کرد. خرید آجیل و خشکبار نیز از ملزومات سفر به تبریز بوده که شما می توانید بدون سفر به تبریز نیز آن را تهیه کنید. پیشنهاد می شود در کنار همه این شیرینی ها و مربا، آجیل و خشکبار تبریز را تهیه کرده و سرو کنید. به طور کل آجیل و خشکبار علاوه بر تبریز در کل کشور مشهور بوده و طرفداران زیادی داشته است.

شیرینی سوغات تبریز

 

 

 

 

دیدگاه‌های نوشته

*
*